Tytuł artykułu   (Znaleziono: 523 artykuły) Autorzy Strony Czynności
Narzędzia promotion-mix w kampaniach wyborczych Agnieszka Szuta s. 5-15
Wstęp - Syzyfowe prace : o promowaniu młodych talentów naukowych w Polsce Aleksander Kobylarek s. 9-11
    Zacytuj
  • Udostępnij
Promowanie dobrostanu psychicznego i zasobów osobistych osób o szczególnych potrzebach życiowych Bogusław Stelcer s. 37-52
Działalność edukacyjna leśnych kompleksów promocyjnych w polsce : wyniki badań Hanna Kruk s. 45-55
Jan Paweł II - promotor rodziny : w kontekście procesów integracyjnych w Europie Jerzy Bajda s. 55-77
Testament życia - promocja ludzkiej wolności? Tomasz Orłowski s. 73-88
The Analysis of the Tourism Promotion System in Poland as Compared to the French Model of "Institutional Promotion" Mirosław Marczak s. 75-87
Czy powinny zostać wskazane i odpowiednio promowane sztandarowe obiekty, miejsca lub szlaki kulturowe w Polsce? Magdalena Banaszkiewicz Jacek Borzyszkowski Karolina Fidyk Łukasz Gaweł Zygmunt Kruczek Mieczysław Leniartek Agnieszka Matusiak Armin Mikos von Rohrscheidt Grzegorz Zajączkowski s. 83-89
Działania promocyjne wykorzystywane w działalności agroturystycznej oraz ich skuteczność Radosław Szulc Zbigniew Warzocha s. 85-90
Word-of-mouth marketing as a promotional tool of tourist regions Dagmara Grzejszczak s. 87-98
    Zacytuj
  • Udostępnij
Promocja produktu turystycznego Sztolnie Walimskie Kamil Jarosz Maria Jeznach Grażyna Trętowska s. 95-106
Promocja turystyczna Ostrowa Radzimskiego Andrzej Billert s. 97-101
Bultzatzen - Promocja Sukcesu, Hiszpania Concepción Maiztegui Rosa Santibáñez Anna Czajkowska-Błaziak (tłum.) s. 98-110
Wykorzystanie narzędzi promocyjnych w zarządzaniu organizacjami non profit Jacek Dziwulski s. 111-122
Nauczyciel akademicki – promotor jako osoba wyzwalająca potencjał społeczny i obywatelski studentów Aldona Zakrzewska s. 111-119
Oblicza Podlasia : promocja regionu Iwona Górska s. 116-119
Analiza działań promocyjnych w turystyce na przykładzie "Industriady" 2014 Mateusz Naramski s. 133-150
Convergent landscape : "39 and a half" as (multi) promotional intertext Katarzyna Kopecka-Piech s. 139-155
Wykorzystanie instrumentów promocyjnych w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy Modernlight Wiesław Szopiński s. 143-151
Kształtowanie turystycznego wizerunku regionu poprzez działania promocyjne – doświadczenia województwa lubelskiego Marzena Lemanowicz s. 157-165
Promocja książki Ludwika Hassa Tadeusz Cegielski s. 177-178
Działalność promocyjna i edukacyjna Muzeum Niepodległości w latach 2004-2005 Marzena Korczewska s. 195-212
Prof. zw. dr hab. Albert Bartoszewicz jako promotor olsztyńskiej rusycystyki Walenty Piłat s. 195-201
Wymiar społeczny funkcjonowania leśnych kompleksów promocyjnych w Polsce Hanna Kruk s. 203-213
Promotor coachem – praktyczne aspekty realizacji prac inżynierskich z zastosowaniem coachingu Marta Ciesielka s. 216-221
City placement w promocji Lublina Joanna Wyrwisz s. 217-225
"Ceremoniał promocyjny w wojsku polskim 966-1996", Aleksander Mazur, Warszawa 1997 : [recenzja] Dariusz Piwowarczyk Aleksander Mazur (aut. dzieła rec.) s. 220-223
Tematyczne szlaki turystyczne - pomysł na wykorzystanie i promocję zasobów dziedzictwa kulturowego Mazowsza Daniel Sukniewicz s. 227-232
Promocja reprintu książki "Generał Rozwadowski" Jan Engelgard s. 236-238
Procesowe zadania promotora sprawiedliwości na etapie zaskarżenia małżeństwa i zawiązania sporu Krzysztof Graczyk s. 258-269
Znaczenie segmentacji nabywców dla skuteczności działań promocyjnych w handlu detalicznym Kazimierz Cyran Sławomir Dybka s. 283-293
Promocje Wydziału Humanistycznego UWM w roku akademickim 2014 Irena Makarczyk s. 294-297
    Zacytuj
  • Udostępnij
Tekst promocji doktorskiej s. 295
Pisarz w mediach masowych, czyli autentyzm jako literacki chwyt (auto)promocyjny Izabella Adamczewska s. 300-312
Działalność promocyjna gmin w kontekście wspierania przedsiębiorczości : na przykładzie miasta Tarnobrzeg Agnieszka Buś-Bidas s. 300-313
    Zacytuj
  • Udostępnij
Europejski Rok Języków 2001 jako okazja rozwoju językowego i promowania bogactwa kulturowego Maria Bołtruszko s. 311-315
    Zacytuj
  • Udostępnij
Znaczenie działań promocyjnych w kreowaniu wizerunku wybranych miast Włodzimierz Deluga s. 315-330
Wygodny dostęp do pełnej oferty biblioteki z Primo i Promo Central Index od Ex Libris Maciej Dziubecki s. 316-319
Stosowność a promocja polityczna Arkadiusz Stanisław Dudziak s. 317-331
Promocja I tomu „Studiów Prymasowskich” s. 322
Błogosławiony Honorat Koźmiński jako promotor kultu Niepokalanej na ziemiach polskich Gabriel Bartoszewski s. 345-366
Promocje Wydziału Humanistycznego UWM w roku akademickim 2013 Irena Makarczyk s. 359-364
Dylematy promocji produktu turystyki religijnej Aleksander Panasiuk s. 361-371
Produkt regionalny w promocji miasta Adam Rudzewicz s. 383-392
Formy i zakres działań promocyjnych gmin wiejskich województwa lubelskiego Mirosław Zalech s. 411-421
Determinanty skutecznego wykorzystywania serwisów społecznościowych w działaniach promocyjnych polskich miast Marcin Gębarowski s. 449-460
Spotkanie promocyjne "Generalicja Wojska Polskiego" : cenna inicjatywa Wydawnictwa Adam Marszałek Maciej Szczurowski s. 479-486
Koszty promocji w kampaniach wyborczych Piotr Lenik s. 505-514
I Ogólnopolski Kongres Muzyki Liturgicznej "Musicam Sacram Promovere" : (Kraków, 17-19 września 2004 r.) Krzysztof Niegowski s. 633-637
Kodeks etyczny instrumentem upowszechniania i promowania etycznej kultury organizacyjnej wśród pracowników Janina Stankiewicz Patrycja Łychmus s. 653-661