Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł artykułu (Znaleziono: 523 artykuły)
Autorzy
Strony
Czynności
Narzędzia promotion-mix w kampaniach wyborczych
Rynek - Społeczeństwo - Kultura, 2014 , Numer 1 (9)
Agnieszka Szuta
s. 5-15
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Szuta, Narzędzia promotion-mix w kampaniach wyborczych, Rynek - Społeczeństwo - Kultura, 2014, , 1 (9), s. 5-15
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{431127, author = "Agnieszka Szuta", title = "Narzędzia promotion-mix w kampaniach wyborczych", year = 2014, volume = , number = 1 (9), journal = Rynek - Społeczeństwo - Kultura, pages = s. 5-15, }
Wstęp - Syzyfowe prace : o promowaniu młodych talentów naukowych w Polsce
Ogrody Nauk i Sztuk, 2015, Tom 5
Aleksander Kobylarek
s. 9-11
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksander Kobylarek, Wstęp - Syzyfowe prace : o promowaniu młodych talentów naukowych w Polsce, Ogrody Nauk i Sztuk, 2015, 5, , s. 9-11
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{452640, author = "Aleksander Kobylarek", title = "Wstęp - Syzyfowe prace : o promowaniu młodych talentów naukowych w Polsce", year = 2015, volume = 5, number = , journal = Ogrody Nauk i Sztuk, pages = s. 9-11, }
Promowanie dobrostanu psychicznego i zasobów osobistych osób o szczególnych potrzebach życiowych
Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2015, Tom 20 , Numer 1
Bogusław Stelcer
s. 37-52
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogusław Stelcer, Promowanie dobrostanu psychicznego i zasobów osobistych osób o szczególnych potrzebach życiowych, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2015, 20, 1, s. 37-52
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501358, author = "Bogusław Stelcer", title = "Promowanie dobrostanu psychicznego i zasobów osobistych osób o szczególnych potrzebach życiowych", year = 2015, volume = 20, number = 1, journal = Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, pages = s. 37-52, }
Działalność edukacyjna leśnych kompleksów promocyjnych w polsce : wyniki badań
Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, Tom 42 , Numer 2
Hanna Kruk
s. 45-55
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Hanna Kruk, Działalność edukacyjna leśnych kompleksów promocyjnych w polsce : wyniki badań , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015, 42, 2, s. 45-55
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{501782, author = "Hanna Kruk", title = "Działalność edukacyjna leśnych kompleksów promocyjnych w polsce : wyniki badań ", year = 2015, volume = 42, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 45-55, }
Jan Paweł II - promotor rodziny : w kontekście procesów integracyjnych w Europie
Studia nad Rodziną, 2003, Tom 7 , Numer 2 (13)
Jerzy Bajda
s. 55-77
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jerzy Bajda, Jan Paweł II - promotor rodziny : w kontekście procesów integracyjnych w Europie, Studia nad Rodziną, 2003, 7, 2 (13), s. 55-77
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{364275, author = "Jerzy Bajda", title = "Jan Paweł II - promotor rodziny : w kontekście procesów integracyjnych w Europie", year = 2003, volume = 7, number = 2 (13), journal = Studia nad Rodziną, pages = s. 55-77, }
Testament życia - promocja ludzkiej wolności?
Studia Ełckie, 2010, Tom 12
Tomasz Orłowski
s. 73-88
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Orłowski, Testament życia - promocja ludzkiej wolności? , Studia Ełckie, 2010, 12, , s. 73-88
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{51608, author = "Tomasz Orłowski", title = "Testament życia - promocja ludzkiej wolności? ", year = 2010, volume = 12, number = , journal = Studia Ełckie, pages = s. 73-88, }
The Analysis of the Tourism Promotion System in Poland as Compared to the French Model of "Institutional Promotion"
Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2015 , Numer 4 (32)
Mirosław Marczak
s. 75-87
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosław Marczak, The Analysis of the Tourism Promotion System in Poland as Compared to the French Model of "Institutional Promotion", Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2015, , 4 (32), s. 75-87
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497220, author = "Mirosław Marczak", title = "The Analysis of the Tourism Promotion System in Poland as Compared to the French Model of "Institutional Promotion"", year = 2015, volume = , number = 4 (32), journal = Ekonomiczne Problemy Turystyki, pages = s. 75-87, }
Czy powinny zostać wskazane i odpowiednio promowane sztandarowe obiekty, miejsca lub szlaki kulturowe w Polsce?
Turystyka Kulturowa, 2012 , Numer 2
Magdalena Banaszkiewicz
Jacek Borzyszkowski
Karolina Fidyk
Łukasz Gaweł
Zygmunt Kruczek
Mieczysław Leniartek
Agnieszka Matusiak
Armin Mikos von Rohrscheidt
Grzegorz Zajączkowski
s. 83-89
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Matusiak, Magdalena Banaszkiewicz, Łukasz Gaweł, Mieczysław Leniartek, Zygmunt Kruczek, Armin Mikos von Rohrscheidt, Grzegorz Zajączkowski, Karolina Fidyk, Jacek Borzyszkowski, Czy powinny zostać wskazane i odpowiednio promowane sztandarowe obiekty, miejsca lub szlaki kulturowe w Polsce? , Turystyka Kulturowa, 2012, , 2, s. 83-89
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{81662, author = "Agnieszka Matusiak, Magdalena Banaszkiewicz, Łukasz Gaweł, Mieczysław Leniartek, Zygmunt Kruczek, Armin Mikos von Rohrscheidt, Grzegorz Zajączkowski, Karolina Fidyk, Jacek Borzyszkowski", title = "Czy powinny zostać wskazane i odpowiednio promowane sztandarowe obiekty, miejsca lub szlaki kulturowe w Polsce? ", year = 2012, volume = , number = 2, journal = Turystyka Kulturowa, pages = s. 83-89, }
Działania promocyjne wykorzystywane w działalności agroturystycznej oraz ich skuteczność
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2007 , Numer 4
Radosław Szulc
Zbigniew Warzocha
s. 85-90
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zbigniew Warzocha, Radosław Szulc, Działania promocyjne wykorzystywane w działalności agroturystycznej oraz ich skuteczność, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2007, , 4, s. 85-90
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{454362, author = "Zbigniew Warzocha, Radosław Szulc", title = "Działania promocyjne wykorzystywane w działalności agroturystycznej oraz ich skuteczność", year = 2007, volume = , number = 4, journal = Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, pages = s. 85-90, }
Word-of-mouth marketing as a promotional tool of tourist regions
Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015, Tom 16 , Numer 4 (2)
Dagmara Grzejszczak
s. 87-98
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dagmara Grzejszczak, Word-of-mouth marketing as a promotional tool of tourist regions, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015, 16, 4 (2), s. 87-98
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{451522, author = "Dagmara Grzejszczak", title = "Word-of-mouth marketing as a promotional tool of tourist regions", year = 2015, volume = 16, number = 4 (2), journal = Przedsiębiorczość i Zarządzanie, pages = s. 87-98, }
Promocja produktu turystycznego Sztolnie Walimskie
Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 , Numer 86
Kamil Jarosz
Maria Jeznach
Grażyna Trętowska
s. 95-106
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Jeznach, Kamil Jarosz, Grażyna Trętowska, Promocja produktu turystycznego Sztolnie Walimskie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012, , 86, s. 95-106
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{504249, author = "Maria Jeznach, Kamil Jarosz, Grażyna Trętowska", title = "Promocja produktu turystycznego Sztolnie Walimskie", year = 2012, volume = , number = 86, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 95-106, }
Promocja turystyczna Ostrowa Radzimskiego
Studia Lednickie, 2008, Tom 9
Andrzej Billert
s. 97-101
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Billert, Promocja turystyczna Ostrowa Radzimskiego, Studia Lednickie, 2008, 9, , s. 97-101
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{340356, author = "Andrzej Billert", title = "Promocja turystyczna Ostrowa Radzimskiego", year = 2008, volume = 9, number = , journal = Studia Lednickie, pages = s. 97-101, }
Bultzatzen - Promocja Sukcesu, Hiszpania
Dziecko Krzywdzone : teoria, badania, praktyka, 2013, Tom 12 , Numer 2
Concepción Maiztegui
Rosa Santibáñez
Anna Czajkowska-Błaziak (tłum.)
s. 98-110
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Rosa Santibáñez, Concepción Maiztegui, Bultzatzen - Promocja Sukcesu, Hiszpania, Dziecko Krzywdzone : teoria, badania, praktyka, 2013, 12, 2, s. 98-110
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{388418, author = "Rosa Santibáñez, Concepción Maiztegui", title = "Bultzatzen - Promocja Sukcesu, Hiszpania", year = 2013, volume = 12, number = 2, journal = Dziecko Krzywdzone : teoria, badania, praktyka, pages = s. 98-110, }
Wykorzystanie narzędzi promocyjnych w zarządzaniu organizacjami non profit
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, Tom 40
Jacek Dziwulski
s. 111-122
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jacek Dziwulski, Wykorzystanie narzędzi promocyjnych w zarządzaniu organizacjami non profit, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 40, , s. 111-122
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513051, author = "Jacek Dziwulski", title = "Wykorzystanie narzędzi promocyjnych w zarządzaniu organizacjami non profit", year = 2015, volume = 40, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 111-122, }
Nauczyciel akademicki – promotor jako osoba wyzwalająca potencjał społeczny i obywatelski studentów
Pedagogika Szkoły Wyższej, 2012 , Numer 2
Aldona Zakrzewska
s. 111-119
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aldona Zakrzewska, Nauczyciel akademicki – promotor jako osoba wyzwalająca potencjał społeczny i obywatelski studentów, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2012, , 2, s. 111-119
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{483665, author = "Aldona Zakrzewska", title = "Nauczyciel akademicki – promotor jako osoba wyzwalająca potencjał społeczny i obywatelski studentów", year = 2012, volume = , number = 2, journal = Pedagogika Szkoły Wyższej, pages = s. 111-119, }
Oblicza Podlasia : promocja regionu
Ochrona Zabytków, 2005, Tom 1 , Numer 1
Iwona Górska
s. 116-119
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iwona Górska, Oblicza Podlasia : promocja regionu , Ochrona Zabytków, 2005, 1, 1, s. 116-119
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{86429, author = "Iwona Górska", title = "Oblicza Podlasia : promocja regionu ", year = 2005, volume = 1, number = 1, journal = Ochrona Zabytków, pages = s. 116-119, }
Analiza działań promocyjnych w turystyce na przykładzie "Industriady" 2014
Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2015 , Numer 1 (29)
Mateusz Naramski
s. 133-150
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mateusz Naramski, Analiza działań promocyjnych w turystyce na przykładzie "Industriady" 2014, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2015, , 1 (29), s. 133-150
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{497492, author = "Mateusz Naramski", title = "Analiza działań promocyjnych w turystyce na przykładzie "Industriady" 2014", year = 2015, volume = , number = 1 (29), journal = Ekonomiczne Problemy Turystyki, pages = s. 133-150, }
Convergent landscape : "39 and a half" as (multi) promotional intertext
The Journal of Education, Culture and Society, 2010 , Numer 2
Katarzyna Kopecka-Piech
s. 139-155
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Kopecka-Piech, Convergent landscape : "39 and a half" as (multi) promotional intertext / Katarzyna Kopecka-Piech., The Journal of Education, Culture and Society, 2010, , 2, s. 139-155
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{100758, author = "Katarzyna Kopecka-Piech", title = "Convergent landscape : "39 and a half" as (multi) promotional intertext / Katarzyna Kopecka-Piech.", year = 2010, volume = , number = 2, journal = The Journal of Education, Culture and Society, pages = s. 139-155, }
Wykorzystanie instrumentów promocyjnych w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy Modernlight
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, Tom 20
Wiesław Szopiński
s. 143-151
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wiesław Szopiński, Wykorzystanie instrumentów promocyjnych w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy Modernlight, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 20, , s. 143-151
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508099, author = "Wiesław Szopiński", title = "Wykorzystanie instrumentów promocyjnych w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy Modernlight", year = 2012, volume = 20, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 143-151, }
Kształtowanie turystycznego wizerunku regionu poprzez działania promocyjne – doświadczenia województwa lubelskiego
Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, Tom 43 , Numer 2
Marzena Lemanowicz
s. 157-165
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzena Lemanowicz, Kształtowanie turystycznego wizerunku regionu poprzez działania promocyjne – doświadczenia województwa lubelskiego, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016, 43, 2, s. 157-165
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505348, author = "Marzena Lemanowicz", title = "Kształtowanie turystycznego wizerunku regionu poprzez działania promocyjne – doświadczenia województwa lubelskiego", year = 2016, volume = 43, number = 2, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 157-165, }
Promocja książki Ludwika Hassa
Ars Regia : czasopismo poświęcone myśli i historii wolnomularstwa, 1993, Tom 2 , Numer 3/4(4/5)
Tadeusz Cegielski
s. 177-178
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tadeusz Cegielski, Promocja książki Ludwika Hassa , Ars Regia : czasopismo poświęcone myśli i historii wolnomularstwa, 1993, 2, 3/4(4/5), s. 177-178
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{280445, author = "Tadeusz Cegielski", title = "Promocja książki Ludwika Hassa ", year = 1993, volume = 2, number = 3/4(4/5), journal = Ars Regia : czasopismo poświęcone myśli i historii wolnomularstwa, pages = s. 177-178, }
Działalność promocyjna i edukacyjna Muzeum Niepodległości w latach 2004-2005
Niepodległość i Pamięć, 2006, Tom 13 , Numer 2 (23)
Marzena Korczewska
s. 195-212
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzena Korczewska, Działalność promocyjna i edukacyjna Muzeum Niepodległości w latach 2004-2005, Niepodległość i Pamięć, 2006, 13, 2 (23), s. 195-212
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{422643, author = "Marzena Korczewska", title = "Działalność promocyjna i edukacyjna Muzeum Niepodległości w latach 2004-2005", year = 2006, volume = 13, number = 2 (23), journal = Niepodległość i Pamięć, pages = s. 195-212, }
Prof. zw. dr hab. Albert Bartoszewicz jako promotor olsztyńskiej rusycystyki
Acta Neophilologica, 2015, Tom 17 , Numer 2
Walenty Piłat
s. 195-201
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Walenty Piłat, Prof. zw. dr hab. Albert Bartoszewicz jako promotor olsztyńskiej rusycystyki, Acta Neophilologica, 2015, 17, 2, s. 195-201
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{538053, author = "Walenty Piłat", title = "Prof. zw. dr hab. Albert Bartoszewicz jako promotor olsztyńskiej rusycystyki", year = 2015, volume = 17, number = 2, journal = Acta Neophilologica, pages = s. 195-201, }
Wymiar społeczny funkcjonowania leśnych kompleksów promocyjnych w Polsce
Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2017, Tom 49 , Numer 1
Hanna Kruk
s. 203-213
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Hanna Kruk, Wymiar społeczny funkcjonowania leśnych kompleksów promocyjnych w Polsce , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2017, 49, 1, s. 203-213
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{582287, author = "Hanna Kruk", title = "Wymiar społeczny funkcjonowania leśnych kompleksów promocyjnych w Polsce ", year = 2017, volume = 49, number = 1, journal = Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, pages = s. 203-213, }
Promotor coachem – praktyczne aspekty realizacji prac inżynierskich z zastosowaniem coachingu
Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, Tom 5 , Numer 1
Marta Ciesielka
s. 216-221
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marta Ciesielka, Promotor coachem – praktyczne aspekty realizacji prac inżynierskich z zastosowaniem coachingu, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 1, s. 216-221
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482132, author = "Marta Ciesielka", title = "Promotor coachem – praktyczne aspekty realizacji prac inżynierskich z zastosowaniem coachingu", year = 2014, volume = 5, number = 1, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 216-221, }
City placement w promocji Lublina
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, Tom 40
Joanna Wyrwisz
s. 217-225
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Wyrwisz, City placement w promocji Lublina, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015, 40, , s. 217-225
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{513061, author = "Joanna Wyrwisz", title = "City placement w promocji Lublina", year = 2015, volume = 40, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 217-225, }
"Ceremoniał promocyjny w wojsku polskim 966-1996", Aleksander Mazur, Warszawa 1997 : [recenzja]
Studia Źródłoznawcze. Commentationes, 2000, Tom 37
Dariusz Piwowarczyk
Aleksander Mazur (aut. dzieła rec.)
s. 220-223
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Piwowarczyk, "Ceremoniał promocyjny w wojsku polskim 966-1996", Aleksander Mazur, Warszawa 1997 : [recenzja] , Studia Źródłoznawcze. Commentationes, 2000, 37, , s. 220-223
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{117358, author = "Dariusz Piwowarczyk", title = ""Ceremoniał promocyjny w wojsku polskim 966-1996", Aleksander Mazur, Warszawa 1997 : [recenzja] ", year = 2000, volume = 37, number = , journal = Studia Źródłoznawcze. Commentationes, pages = s. 220-223, }
Tematyczne szlaki turystyczne - pomysł na wykorzystanie i promocję zasobów dziedzictwa kulturowego Mazowsza
MAZOWSZE Studia Regionalne, 2011, Tom 7
Daniel Sukniewicz
s. 227-232
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Daniel Sukniewicz, Tematyczne szlaki turystyczne - pomysł na wykorzystanie i promocję zasobów dziedzictwa kulturowego Mazowsza , MAZOWSZE Studia Regionalne, 2011, 7, , s. 227-232
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{237146, author = "Daniel Sukniewicz", title = "Tematyczne szlaki turystyczne - pomysł na wykorzystanie i promocję zasobów dziedzictwa kulturowego Mazowsza ", year = 2011, volume = 7, number = , journal = MAZOWSZE Studia Regionalne, pages = s. 227-232, }
Promocja reprintu książki "Generał Rozwadowski"
Niepodległość i Pamięć, 2011, Tom 18 , Numer 2 (34)
Jan Engelgard
s. 236-238
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jan Engelgard, Promocja reprintu książki "Generał Rozwadowski", Niepodległość i Pamięć, 2011, 18, 2 (34), s. 236-238
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{423026, author = "Jan Engelgard", title = "Promocja reprintu książki "Generał Rozwadowski"", year = 2011, volume = 18, number = 2 (34), journal = Niepodległość i Pamięć, pages = s. 236-238, }
Procesowe zadania promotora sprawiedliwości na etapie zaskarżenia małżeństwa i zawiązania sporu
Studia Włocławskie, 2006, Tom 9
Krzysztof Graczyk
s. 258-269
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krzysztof Graczyk, Procesowe zadania promotora sprawiedliwości na etapie zaskarżenia małżeństwa i zawiązania sporu, Studia Włocławskie, 2006, 9, , s. 258-269
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{536444, author = "Krzysztof Graczyk", title = "Procesowe zadania promotora sprawiedliwości na etapie zaskarżenia małżeństwa i zawiązania sporu", year = 2006, volume = 9, number = , journal = Studia Włocławskie, pages = s. 258-269, }
Znaczenie segmentacji nabywców dla skuteczności działań promocyjnych w handlu detalicznym
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, Tom 31
Kazimierz Cyran
Sławomir Dybka
s. 283-293
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka, Znaczenie segmentacji nabywców dla skuteczności działań promocyjnych w handlu detalicznym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 31, , s. 283-293
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511803, author = "Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka", title = "Znaczenie segmentacji nabywców dla skuteczności działań promocyjnych w handlu detalicznym", year = 2013, volume = 31, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 283-293, }
Promocje Wydziału Humanistycznego UWM w roku akademickim 2014
Echa Przeszłości, 2015, Tom 16
Irena Makarczyk
s. 294-297
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Irena Makarczyk, Promocje Wydziału Humanistycznego UWM w roku akademickim 2014/2015, Echa Przeszłości, 2015, 16, , s. 294-297
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{465804, author = "Irena Makarczyk", title = "Promocje Wydziału Humanistycznego UWM w roku akademickim 2014/2015", year = 2015, volume = 16, number = , journal = Echa Przeszłości, pages = s. 294-297, }
Tekst promocji doktorskiej
Wrocławski Przegląd Teologiczny, 2000, Tom 8 , Numer 2
s. 295
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Tekst promocji doktorskiej, Wrocławski Przegląd Teologiczny, 2000, 8, 2, s. 295
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{409861, author = "", title = "Tekst promocji doktorskiej", year = 2000, volume = 8, number = 2, journal = Wrocławski Przegląd Teologiczny, pages = s. 295, }
Pisarz w mediach masowych, czyli autentyzm jako literacki chwyt (auto)promocyjny
Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2012 , Numer 6 (138)
Izabella Adamczewska
s. 300-312
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabella Adamczewska, Pisarz w mediach masowych, czyli autentyzm jako literacki chwyt (auto)promocyjny, Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2012, , 6 (138), s. 300-312
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{17307, author = "Izabella Adamczewska", title = "Pisarz w mediach masowych, czyli autentyzm jako literacki chwyt (auto)promocyjny", year = 2012, volume = , number = 6 (138), journal = Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, pages = s. 300-312, }
Działalność promocyjna gmin w kontekście wspierania przedsiębiorczości : na przykładzie miasta Tarnobrzeg
Przedsiębiorczość - Edukacja, 2012, Tom 8
Agnieszka Buś-Bidas
s. 300-313
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Buś-Bidas, Działalność promocyjna gmin w kontekście wspierania przedsiębiorczości : na przykładzie miasta Tarnobrzeg, Przedsiębiorczość - Edukacja, 2012, 8, , s. 300-313
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{438838, author = "Agnieszka Buś-Bidas", title = "Działalność promocyjna gmin w kontekście wspierania przedsiębiorczości : na przykładzie miasta Tarnobrzeg", year = 2012, volume = 8, number = , journal = Przedsiębiorczość - Edukacja, pages = s. 300-313, }
Europejski Rok Języków 2001 jako okazja rozwoju językowego i promowania bogactwa kulturowego
Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2001, Tom 3 , Numer 2
Maria Bołtruszko
s. 311-315
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Bołtruszko, Europejski Rok Języków 2001 jako okazja rozwoju językowego i promowania bogactwa kulturowego, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2001, 3, 2, s. 311-315
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{405790, author = "Maria Bołtruszko", title = "Europejski Rok Języków 2001 jako okazja rozwoju językowego i promowania bogactwa kulturowego", year = 2001, volume = 3, number = 2, journal = Przedsiębiorczość i Zarządzanie, pages = s. 311-315, }
Znaczenie działań promocyjnych w kreowaniu wizerunku wybranych miast
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, Tom 30
Włodzimierz Deluga
s. 315-330
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Włodzimierz Deluga, Znaczenie działań promocyjnych w kreowaniu wizerunku wybranych miast , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 315-330
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511744, author = "Włodzimierz Deluga", title = "Znaczenie działań promocyjnych w kreowaniu wizerunku wybranych miast ", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 315-330, }
Wygodny dostęp do pełnej oferty biblioteki z Primo i Promo Central Index od Ex Libris
Forum Bibliotek Medycznych, 2011, Tom 4 , Numer 1 (7)
Maciej Dziubecki
s. 316-319
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maciej Dziubecki, Wygodny dostęp do pełnej oferty biblioteki z Primo i Promo Central Index od Ex Libris, Forum Bibliotek Medycznych, 2011, 4, 1 (7), s. 316-319
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{466602, author = "Maciej Dziubecki", title = "Wygodny dostęp do pełnej oferty biblioteki z Primo i Promo Central Index od Ex Libris", year = 2011, volume = 4, number = 1 (7), journal = Forum Bibliotek Medycznych, pages = s. 316-319, }
Stosowność a promocja polityczna
Napis. Pismo poświęcone literaturze okolicznościowej i użytkowej, 2004, Tom 10
Arkadiusz Stanisław Dudziak
s. 317-331
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Arkadiusz Stanisław Dudziak, Stosowność a promocja polityczna, Napis. Pismo poświęcone literaturze okolicznościowej i użytkowej, 2004, 10, , s. 317-331
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{417171, author = "Arkadiusz Stanisław Dudziak", title = "Stosowność a promocja polityczna", year = 2004, volume = 10, number = , journal = Napis. Pismo poświęcone literaturze okolicznościowej i użytkowej, pages = s. 317-331, }
Promocja I tomu „Studiów Prymasowskich”
Studia Prymasowskie, 2009, Tom 3
s. 322
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Promocja I tomu „Studiów Prymasowskich”, Studia Prymasowskie, 2009, 3, , s. 322
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{419472, author = "", title = "Promocja I tomu „Studiów Prymasowskich”", year = 2009, volume = 3, number = , journal = Studia Prymasowskie, pages = s. 322, }
Błogosławiony Honorat Koźmiński jako promotor kultu Niepokalanej na ziemiach polskich
Salvatoris Mater, 2004, Tom 6 , Numer 4
Gabriel Bartoszewski
s. 345-366
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Gabriel Bartoszewski, Błogosławiony Honorat Koźmiński jako promotor kultu Niepokalanej na ziemiach polskich, Salvatoris Mater, 2004, 6, 4, s. 345-366
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{456065, author = "Gabriel Bartoszewski", title = "Błogosławiony Honorat Koźmiński jako promotor kultu Niepokalanej na ziemiach polskich", year = 2004, volume = 6, number = 4, journal = Salvatoris Mater, pages = s. 345-366, }
Promocje Wydziału Humanistycznego UWM w roku akademickim 2013
Echa Przeszłości, 2014, Tom 15
Irena Makarczyk
s. 359-364
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Irena Makarczyk, Promocje Wydziału Humanistycznego UWM w roku akademickim 2013/2014, Echa Przeszłości, 2014, 15, , s. 359-364
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{428462, author = "Irena Makarczyk", title = "Promocje Wydziału Humanistycznego UWM w roku akademickim 2013/2014", year = 2014, volume = 15, number = , journal = Echa Przeszłości, pages = s. 359-364, }
Dylematy promocji produktu turystyki religijnej
Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 , Numer 65
Aleksander Panasiuk
s. 361-371
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksander Panasiuk, Dylematy promocji produktu turystyki religijnej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 65, s. 361-371
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{505422, author = "Aleksander Panasiuk", title = "Dylematy promocji produktu turystyki religijnej", year = 2011, volume = , number = 65, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 361-371, }
Produkt regionalny w promocji miasta
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, Tom 30
Adam Rudzewicz
s. 383-392
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Rudzewicz, Produkt regionalny w promocji miasta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 383-392
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511749, author = "Adam Rudzewicz", title = "Produkt regionalny w promocji miasta", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 383-392, }
Formy i zakres działań promocyjnych gmin wiejskich województwa lubelskiego
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, Tom 23
Mirosław Zalech
s. 411-421
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosław Zalech, Formy i zakres działań promocyjnych gmin wiejskich województwa lubelskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 411-421
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509428, author = "Mirosław Zalech", title = "Formy i zakres działań promocyjnych gmin wiejskich województwa lubelskiego", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 411-421, }
Determinanty skutecznego wykorzystywania serwisów społecznościowych w działaniach promocyjnych polskich miast
Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 , Numer 75
Marcin Gębarowski
s. 449-460
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Gębarowski, Determinanty skutecznego wykorzystywania serwisów społecznościowych w działaniach promocyjnych polskich miast, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, , 75, s. 449-460
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{494080, author = "Marcin Gębarowski", title = "Determinanty skutecznego wykorzystywania serwisów społecznościowych w działaniach promocyjnych polskich miast", year = 2011, volume = , number = 75, journal = Ekonomiczne Problemy Usług, pages = s. 449-460, }
Spotkanie promocyjne "Generalicja Wojska Polskiego" : cenna inicjatywa Wydawnictwa Adam Marszałek
Piotrkowskie Zeszyty Historyczne, 2003, Tom 5
Maciej Szczurowski
s. 479-486
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maciej Szczurowski, Spotkanie promocyjne "Generalicja Wojska Polskiego" : cenna inicjatywa Wydawnictwa Adam Marszałek , Piotrkowskie Zeszyty Historyczne, 2003, 5, , s. 479-486
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{442039, author = "Maciej Szczurowski", title = "Spotkanie promocyjne "Generalicja Wojska Polskiego" : cenna inicjatywa Wydawnictwa Adam Marszałek ", year = 2003, volume = 5, number = , journal = Piotrkowskie Zeszyty Historyczne, pages = s. 479-486, }
Koszty promocji w kampaniach wyborczych
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, Tom 30
Piotr Lenik
s. 505-514
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Lenik, Koszty promocji w kampaniach wyborczych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 505-514
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511759, author = "Piotr Lenik", title = "Koszty promocji w kampaniach wyborczych", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 505-514, }
I Ogólnopolski Kongres Muzyki Liturgicznej "Musicam Sacram Promovere" : (Kraków, 17-19 września 2004 r.)
Seminare. Poszukiwania naukowe, 2005, Tom 21
Krzysztof Niegowski
s. 633-637
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krzysztof Niegowski, I Ogólnopolski Kongres Muzyki Liturgicznej "Musicam Sacram Promovere" : (Kraków, 17-19 września 2004 r.), Seminare. Poszukiwania naukowe, 2005, 21, , s. 633-637
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{449628, author = "Krzysztof Niegowski", title = "I Ogólnopolski Kongres Muzyki Liturgicznej "Musicam Sacram Promovere" : (Kraków, 17-19 września 2004 r.)", year = 2005, volume = 21, number = , journal = Seminare. Poszukiwania naukowe, pages = s. 633-637, }
Kodeks etyczny instrumentem upowszechniania i promowania etycznej kultury organizacyjnej wśród pracowników
Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, 2011, Tom 25
Janina Stankiewicz
Patrycja Łychmus
s. 653-661
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Janina Stankiewicz, Patrycja Łychmus, Kodeks etyczny instrumentem upowszechniania i promowania etycznej kultury organizacyjnej wśród pracowników , Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, 2011, 25, , s. 653-661
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{203847, author = "Janina Stankiewicz, Patrycja Łychmus", title = "Kodeks etyczny instrumentem upowszechniania i promowania etycznej kultury organizacyjnej wśród pracowników ", year = 2011, volume = 25, number = , journal = Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, pages = s. 653-661, }
←
1
2
3
4
5
6
7
→